قیمت هر گرم طلای آب شده ۱۸ عیار

قیمت طلای آب شده گرمی به عوامل مختلفی مانند قیمت طلای جهانی، قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضای بازار ایران، تحولات سیاسی و… بستگی دارد. در این صفحه می‌توانید قیمت لحظه‌ای طلای آب شده را به همراه نمودار قیمت طلای آب شده (هفتگی، ماهیانه و سالیانه) مشاهده کنید.

قیمت خرید طلا

۳,۷۰۹,۳۰۰ تومان

قیمت فروش طلا

۳,۶۷۲,۲۰۷ تومان

تومان
گرم
3,709,300 
3,672,207 

نمودار قیمت طلای آب شده

نوسانات قیمت هر گرم طلای آب شده 18 عیار

بررسی نوسان‌های قیمت طلای آب شده یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، تریدر‌های طلا و همه‌ی کسانی است که قصد خرید طلای آب شده دارند. برای درک تغییرات قیمت لحظه‌ ای طلای آب شده، باید بدانید که قیمت آن به این عوامل بستگی دارد:

  • نرخ ارز: قیمت طلا در ایران به طور مستقیم با نرخ ارز در ارتباط است پس تغییرات در قیمت دلار یا ارز‌های دیگر ممکن است باعث بالا رفتن یا پایین‌ رفتن قیمت هر گرم طلای آب شده 18 عیار شود.
  • تصمیمات سیاسی و اقتصادی: قیمت طلای آب شده مانند اشکال دیگر طلا، به تصمیمات سیاسی و میزان ثبات اقتصادی نیز وابسته است.  برای مثال اخبار جنگ یا کاهش نرخ بهره و… می‌تواند طلای آب شده را گران یا ارزان‌تر کند.
  • میزان عرضه و تقاضا: نسبت میزان عرضه و تقاضا در بازار طلا اهمیت زیادی دارد و باعث ایجاد حباب قیمتی می‌شود. هرچند قیمت طلا آب شده گرمی کم‌تر تحت تاثیر حباب است، با این حال نمی‌توان اثر این عامل را در نظر نگرفت.
  •  

در نتیجه، تحلیل نوسانات قیمت هر گرم طلای آب شده 18 عیار نیازمند درک عمیق از عوامل اقتصادی و سیاسی ملی و جهانی است. سرمایه‌گذاران و متخصصان بازار باید با دقت این نوسانات را بررسی کرده و به‌طور منظم بر آنها تحلیل‌های خود را به‌روز کنند.

تفاوت قیمت خرید و فروش طلای آبشده در طلاین

قیمت طلای آب شده در سامانه طلاین بر اساس نرخ اتحادیه طلا و جواهر است. بر اساس این قیمت‌ها می‌توانید در سامانه معاملاتی طلاین، طلای آب شده بخرید یا بفروشید. کارمزد هرگونه خرید یا فروش در طلاین ثابت و برابر ۵ هزار تومان است. هم‌چنین تفاوت قیمت خرید و فروش طلای آب شده در سامانه طلاین حدود ۳۰ هزار تومان است.

سوالات متداول شما

چگونه می‌توان قیمت طلای آب شده 18 عیار را پیش‌بینی کرد؟

برای پیش‌بینی قیمت روز طلای آب شده باید بازار طلا را به صورت بنیادی بشناسید و تحلیل کنید، به علاوه استفاده از ابزار‌های تحلیل تکنیکال نیز می‌توانند به شما کمک کنند.

آیا قیمت طلای آب شده 18 عیار با قیمت طلای خالص یکسان است؟

خیر. به علت تفاوت خلوص این دو نوع طلا، قیمت طلای خالص (۲۴ عیار) با قیمت طلای 18 عیار متفاوت است.

چگونه می‌توانم با توجه به قیمت، بهترین زمان برای خرید یا فروش طلای آب شده را تشخیص دهم؟

پاسخ به این سوال به تحلیل بازار، شرایط اقتصادی و سیاسی و همچنین اهداف شخصی شما بستگی دارد. افراد معمولاً به تحلیل نمودارها، اخبار مرتبط با بازار و مشاوره از متخصصان اقتصادی و مالی روی می‌آورند.

چگونه می‌توانم قیمت طلای آب شده را بررسی کنم؟

شما می‌توانید قیمت طلای آب شده را از طریق وب‌سایت‌های معاملاتی آنلاین، سایت‌های خبری مالی، یا از طریق بورس‌ها و مراکز معاملاتی محلی بررسی کنید. قیمت لحظه‌ای طلا در این صفحه قابل مشاهده است.

پیمایش به بالا