مزایای خرید طلا از طلاین به صورت آنلاین چیست؟

مزایای خرید طلا از طلاین
3.7/5 - (4 امتیاز)

در این نوشته مهم‌ترین مزایای خرید طلا از طلاین را در کنار شما بررسی می‌کنیم. چند سال قبل که نخستین خریدهای آنلاین در سطح دنیا و کشور ما ابداع شد، کمتر کسی بود که فکر می‌کرد روزی پای خرید آنلاین طلا نیز به لیست بلند بالای کالاهایی که به صورت آنلاین خرید و فروش می‌شوند، افزوده شود. اما به هر ترتیب امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که حتی فلز گران‌بهایی مانند طلا نیز به شکل‌های گوناگون از سکه گرفته تا شمش به صورت آنلاین در کمتر از چند دقیقه خرید و فروش می‌شود. یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خرید و فروش طلای آنلاین، طلاین نام دارد که در این نوشته مزایای خرید طلای آب شده در آن را برای شما توضیح می‌دهیم:

خرید طلای آب شده ‍۱۸ عیار با فاکتور رسمی

در سامانه طلاین شما می‌توانید خرید و فروش طلای آب شده انجام دهید. طلای آب شده شکلی از طلا است که اجرت ساخت ندارد و حباب آن در مقایسه با سکه و شمش بسیار کمتر است. به همین خاطر به یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران تبدیل شده است. شما در طلاین می‌توانید طلای ۱۸ عیار را با فاکتور رسمی و معتبر خریداری کنید. قیمت طلای ۱۸ عیار در این سامانه به صورت لحظه‌ای و تحت نظر اتحادیه طلا و جواهر ارائه می‌‌شود.

اگر با طلای آب شده آشنایی ندارید، این نوشته را بخوانید: طلای آب شده چیست؟

مزایای سامانه طلاین در خرید طلای آب شده

بدون نیاز به پرداخت اجرت ساخت برای طلا

زمانی که طلای زینتی را برای پس انداز یا سرمایه‌گذاری خریداری می‌کنید، باید هزینه‌ای اضافه را بابت اجرت ساخت و سود طلافروش بپردازید. این یعنی در هر بار خرید، کمتر از میزان پول خود طلا دریافت خواهید کرد؛ اما با خرید طلای آب شده از طلاین، نیازی به پرداخت اجرت ساخت ندارید و دقیقاً مطابق سرمایه اولیه خود، طلا دریافت می‌کنید.

قیمت‌گذاری بر اساس نرخ اتحادیه طلا

قیمت طلا در ایران توسط افراد متفاوتی مثل بنک‌داران و عمده فروشان تعیین می‌شود و ممکن است این افراد قیمت را به صورت دلخواه تعیین کنند. قیمت‌‌ها و نرخ‌های تعیین شده در سامانه طلاین تحت نظر اتحادیه طلا و جواهر ایران تعیین می‌شود و با نرخ آن مطابقت دارد.

برای مشاهده نرخ‌ها، کلیک کنید: مشاهده قیمت لحظه ای طلای ۱۸ عیار

تامین امنیت طلای آب شده

خرید طلا به صورت فیزیکی همواره ریسک دزدیده شدن یا گم شدن را در پی دارد. بسیاری از افراد به خاطر اینکه محافظت از طلا سخت است، از خرید طلا صرف نظر می‌کنند. با این حال شما می‌توانید به سادگی و به صورت آنلاین طلا را از طلاین بخرید و در همان سامانه ذخیره کنید. در این حالت دیگر نگران امنیت طلای خریداری شده خود نیستید.

امکان تحویل فیزیکی

طلاین هم‌چنین امکان تحویل طلا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بر اساس قوانین و مقررات طلاین، شما می‌توانید ذخیره طلای خود را از شهر‌های تهران، اصفهان، یزد، کرمان و هرمزگان دریافت کنید. محدودیت تحویل فیزیکی در استان یزد ۳۰ گرم و در دیگر شهر‌ها ۱۰۰ گرم است. برای تحویل طلای خود می‌توانید با پشتیبانی طلاین هماهنگ کنید.

امکان سرمایه گذاری با پول کم

هنوز هم برخی از افراد فکر می‌کنند سرمایه گذاری در طلا با مبالغ بالای چند میلیون تومان ممکن است؛ اما این جمله درباره طلای آب شده و سامانه طلاین صادق نیست. شما می‌توانید حتی با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان هم سرمایه گذاری در طلاین را آغاز کنید و به مبالغ دلخواه طلا بخرید.

امکان خرید طلای آب شده با مبلغ کم در طلاین

امکان معامله در هر ساعت شبانه روز

قیمت طلا ممکن است در طول شبانه روز، نوسان‌های شدیدی را تجربه کند. ممکن است در طول زمانی که به سمت طلافروشی مد نظر خود حرکت می‌کنید، قیمت‌ها از نرخ مد نظرتان عبور کند؛ یا در برخی از ساعات خاص بخواهید طلا بخرید، در این حالات بهتر است به سراغ خرید آنلاین طلا بروید. طلاین امکان معامله در هر ساعت از شبانه روز را برای شما فراهم کرده است.

ارائه لیبرا کارت، کارت هدیه طلایی

یکی از ویژگی‌های جذاب سامانه طلاین، امکان هدیه دادن طلا به عزیزانتان است. در این سامانه قابلیتی تحت عنوان لیبرا کارت وجود دارد که به کمک آن می‌توانید هر مقدار که خواستید به دوستان خود طلای آب شده هدیه دهید که اجرت ساخت ندارد و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و پس انداز است. برای اطلاعات بیشتر این نوشته را بخوانید: لیبرا کارت طلاین چیست؟

جمع‌بندی: آیا طلاین معتبر است؟

در این نوشته مزایای خرید طلا از طلاین را بررسی کردیم. شما می‌توانید به راحتی در سامانه طلاین ثبت‌نام کنید و به میزان دلخواه خود طلای آب شده خریداری کنید که اجرت ساخت ندارد و نقدینگی آن بسیار بالا است. قیمت‌ طلا در سامانه طلاین تحت نظر اتحادیه طلا و جواهر است و تفاوت قیمت خرید و فروش طلا در آن نسبت به سامانه‌های دیگر پایین‌تر است. هم‌چنین شما می‌توانید طلای خود را به صورت فیزیکی از این سامانه تحویل بگیرید.

تیم فنی طلاین، با استفاده از ابزار‌های قدرتمند، امنیت طلاین را تامین می‌کنند و سابقه چند ساله این سامانه نشان می‌دهد که توانسته به خوبی اعتبار و امنیت خود را حفظ کند. هم‌چنین طلاین دارای نماد تجارت الکترونیک و چندین مجوز دیگر است که همگی از مراجع ذی‌صلاح دریافت شده‌اند. برای دیدن این مجوز‌ها می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید: مجوز‌های طلاین

سوالات متداول:

خرید طلا آنلاین بدون اجرت ممکن است؟

بله شما می‌توانید طلای آب شده را از سامانه طلاین بخرید و روی آن سرمایه‌گذاری کنید. حتی می‌توانید درخواست دهید تا این طلا برای شما ارسال شود.

نکات مهم خرید اینترنتی طلا چیست؟

شما باید در هنگام خرید آنلاین طلا، به شماره ثبت و مدارک لازم طلا فروشی مد نظر خود دقت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا