با یک میلیون چه طلایی بخرم؟

با یک میلیون چه طلایی بخرم
3.6/5 - (43 امتیاز)

با یک میلیون چه طلایی بخرم؟ طلا یکی از جذاب‌ترین فلزات نزد بانوان و همچنین یکی از باارزش‌ترین فلزات برای سرمایه‌ گذاری نزد همه اقشار مردم به‌حساب می‌آید. به همین علت و به‌خاطر ارزشی که برای طلا قائل می‌شویم، هرروزه با نوسانات قیمت در زمینه طلا و سکه مواجه می‌شویم.

اگر به دنبال این هستید که بدانید با یک میلیون چه طلایی می‌شه خرید، باید قبل از هر چیزی بدانید محدودیت قیمت طلا تنها مربوط به وزن آن است.  اما لازم به ذکر است، خرید طلا تا یک میلیون حق انتخاب‌های محدودی را پیشروی شما می‌گذارد.

اگر چه انتخاب برای شما محدود می‌شود؛ اما مطمئن باشید که بهترین انتخاب را در مقابل این سؤال که با یک میلیون چه طلایی بخرم، خواهید داشت. به‌این‌علت که قیمت طلا محدودیتی در تنوع، شکل و نوع آن ایجاد نخواهد کرد. می‌توانید خرید طلا تا یک میلیون را در زمینه گوشواره، دستبند، گردن‌بند، پلاک و آویز داشته باشید با این ویژگی که قیمت هرکدام  از مصنوعات، چیزی حدود یک میلیون تومان باشد. می‌توانید بهترین‌ها و زیباترین‌ها را نیز در حدود قیمت یک میلیون تومان پیدا کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به این سؤال با یک میلیون چه طلایی بخرم، پاسخ بدهیم.

با یک میلیون چه طلایی می‌شه خرید؟

اگر به دنبال خرید طلا تا یک میلیون تومان هستید گزینه‌هایی پیش روی شما را می‌توان این گونه دسته بندی کرد:

  • طلای آب شده
  • سکه‌های گرمی
  • مصنوعات طلا

در ادامه هر یک از این موارد را به همراه ویژگی‌هایشان به شما معرفی می‌کنیم تا بنابر نیاز خود به این پاسخ این سوال برسید که با یک میلیون تومان چه طلایی بخرم؟

خرید طلای آب شده تا یک میلیون تومان

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید طلا با پول کم، طلای آب شده است. این طلا که به آن طلای خام نیز می‌گویند در بازار با مقدار پول کم نیزخرید و فروش می‌شود. برای خرید طلای آب شده می‌توانید از سامانه طلاین استفاده کنید.

برای مثال می‌توانید با استفاده از سایت طلاین می‌توانید حتی با ۱۰۰ هزارتومان نیز طلای آب شده بخرید. برخی از مزایای سایت طلاین برای خرید طلا تا یک میلیون تومان عبارت‌اند از:

  • طلای آب شده در سایت طلاین، مالیات و اجرت ساخت ندارد و شما دقیقا به اندازه پولی که می‌پردازید طلا می‌خرید.
  • امکان خرید و فروش طلا در سامانه طلاین در هر ساعت از شبانه روز ممکن است.
  • قیمت طلا در سایت طلاین زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر است.

برای شروع می‌توانید در سامانه طلاین ثبت نام کنید و با هر مبلغ دلخواهی که خواستید شروع به خرید و سرمایه گذاری طلا کنید.

خرید طلای آب شده تا یک میلیون تومان

خرید سکه تا یک میلیون تومان

شاید شما هم فکر کنید تمامی سکه‌ها مرز یک میلیون را پشت سر گذاشته‌اند و نمی‌توان برای سرمایه‌گذاری و خرید به سراغ آنها رفت؛ اما با کمی جستجو می‌توانید به سراغ خرید سکه‌هایی با وزن کمتر (گرمی) یا سکه‌های پارسیان بروید. این سکه‌ها با وزن کم تولید شده‌اند تا افراد بتوانند با بودجه کم نیز به سراغ خرید آن‌ها بروند.

در نوشته دیگری به سراغ بررسی کامل سکه پارسیان و برندهای محبوب آن رفتیم: سکه پارسیان چیست؟

خرید سکه تا یک میلیون تومان

خرید مصنوعات طلا تا یک میلیون تومان

اگر می‌خواهید در پاسخ به سوال با یک میلیون تومان چه طلایی بخرم، به سراغ مصنوعات طلا بروید باید در نظر داشته باشید که به سراغ مصنوعاتی بروید که به طور کامل از طلا ساخته نشده‌اند ودر آن‌ها از ترکیب با سنگ یا چرم استفاده شده که باعث می‌شود وزن طلایی آن‌ها کمتر باشد. در ادامه چند مورد از این مصنوعات طلا را بررسی می‌کنیم:

  • دستبند طلا سنگی: دستبند‌های طلا سنگی به‌عنوان هدیه می‌توانند پیشنهاد مناسبی باشند؛ به‌این‌علت که از سنگ‌های نیمه قیمتی همچون لاجورد، حدید و آمیتیس در ساخت آنها استفاده می‌شود. سپس یک قطعه طلای کوچک به آن اضافه می‌شود به همین دلیل دارای قیمتی ارزان است.
  • دستبند طلا چرم: دستبند‌های چرمی نیز مثل دستبند‌های سنگی تهیه می‌شوند با این تفاوت که از چرم در آنها استفاده می‌شود. در اصل به این‌گونه که جنس دستبند از چرم است و باز یک پلاک طلای کوچک به آن اضافه شده است.
  • دستبند طلابافت: دستبند‌های بافت نیز ارزان‌قیمت هست و می‌توانید با یک میلیون تومان آنها را تهیه نمایید. این دستبند‌ها به این‌گونه است که از نخ‌های مکرمه تهیه می‌شوند و یک قطعه طلای کوچک روی آنها قرار می‌گیرد.
  • گردن‌بند: اگر شما برای خرید طلا تا یک میلیون به دنبال گردن‌بند هستید، به شما گردن‌بندهایی از جنس سنگی، بافت و چرمی توصیه می‌کنیم. این نوع گردن‌بندها تنها دارای یک پلاک یا آویز طلا هستند که زیر نیم‌گرم وزن دارند.
  • گوشواره: برای تهیه گوشواره طلا و خرید طلا تا یک میلیون تنها می‌توانید یک لنگه گوشواره بخرید. اگر به گوشواره‌های لنگه‌به‌لنگه علاقه دارید، خرید یک لنگه گزینه مناسبی می‌تواند برای شما باشد. به‌این‌علت که پس از مدتی با به‌دست‌آوردن پول، می‌توانید لنگه دیگر آن را نیز تهیه کنید.
خرید مصنوعات طلا تا یک میلیون تومان

کلام آخر

در پاسخ به اینکه با یک میلیون چه طلایی می‌شه خرید، باید به‌طوری کلی گفت که شما با یک میلیون تومان می‌توانید به سراغ خرید طلای آب شده یا مصنوعاتی مثل گردن‌بند، پلاک، گوشواره و دستبند بروید.

با این حال اگر قصد شما از خرید طلا تا یک میلیون‌ تومان سرمایه گذاری است بهترین گزینه خرید طلای آبشده است که اجرت ساخت ندارد و در هنگام فروش از قیمت آن کم نمی‌شود. برای سرمایه گذاری طلای آب شده می‌توانید از سامانه طلاین استفاده کنید.

سؤالات متداول:

نکات مهم خرید طلا تا یک میلیون چیست؟

برای خرید طلا تا یک میلیون به عیار، وزن و اصالت قطعه طلا دقت کنید. اگر طلای زینتی دست دوم می‌خرید حتما فاکتور آن را دریافت نمایید.

با یک میلیون چه طلایی بخرم بهتره؟

برای پاسخ به این سوال باید به قصد خریدتان فکر کنید؛ اگر می‌خواهید برای سرمایه گذاری تا یک میلیون طلا بخرید، بهترین گزینه طلای آبشده است؛ اما اگر به فکر هدیه یا استفاده هستید می‌توانید سراغ سکه‌های گرمی یا زیورآلات بروید.

23 دیدگاه دربارهٔ «با یک میلیون چه طلایی بخرم؟»

  1. سلام، بعدا اگر بخوایم طلای آی شده رو بفروشیم، فروشش راحت هست؟همه طلافروشیا ازمون میخرن یا باید حتما به خودتون بفروشیم؟

    1. فاطمه محمدی مدیر محتوا

      سلام و وقت به خیر.
      بله. یکی از مهم‌ترین مزایای طلای آب شده نقد‌شوندگی بالای آن است. از انجایی که طلای آب شده به عنوان ماده خام در طلاسازی و آبشده فروشی‌ها استفاده می‌شود، می‌توانید به راحتی آن را بفروشید. امکان فروش در سامانه طلاین نیز برای شما وجود دارد.

  2. طلا کهنه شمش طلای آب شده سکه دلار کدوم برای سرمایه گذاری بهتره نظر کارشناسی ودقیق وبا دلیل بدید

  3. پشتیبانی سامانه (خانم محمدی)

    سلام همراه گرامی. شما با یک میلیون می‌توانید به سادگی و با کمتر از ۱۰۰ هزارتومان هم در طلاین، طلای آب شده بخرید.

  4. با یک میلیون طلا بخریم نه آقا یه کشیده از فروشنده طلا و میگه اینم یک میلیون

    1. پشتیبانی سامانه (خانم محمدی)

      سلام و وقت به خیر.
      شما می‌توانید با کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید به سراغ روش‌هایی مثل خرید طلای آب شده بروید که اجرت ساخت ندارند و دقیقا به میزان پول خود طلا دریافت می‌کنید.

        1. فاطمه محمدی مدیر محتوا

          سلام. بله. سکه پارسیان هم یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری طلا تا یک میلیون است.

      1. پشتیبانی سامانه (خانم محمدی)

        ممنون از پاسخ شما.
        در کنار آن شما می‌توانید به راحتی طلای آب شده تهیه کنید.

    1. پشتیبانی سامانه (خانم محمدی)

      سلام شما می‌توانید خرید طلا را از قیمت‌های کمتر نیز آغاز کنید.

    1. پشتیبانی سامانه (خانم محمدی)

      سلام شعب ما در چندین شهر تهران، اصفهان، کرمان، هرمزگان و یزد فعال هستند و می‌توانید طلای خود را به صورت فیزیکی تحویل می‌گیرید.

        1. پشتیبانی سامانه (خانم محمدی)

          سلام وقت به خیر. لطفا با همکاران ما در پشتیبانی تماس بگیرید: 03537332612

  5. ناهید بهرامزاده تربتی

    با سلام،،بنظر من خرید طلای ابشده گزینه خیلی جالبی هست ومن استقبال میکنم،،،

    1. پشتیبانی سامانه (خانم محمدی)

      سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا