طلای تیفانی چیست؟

طلای تیفانی چیست
3/5 - (2 امتیاز)

احتمالاً تاکنون نام طلای تیفانی را شنیده‌اید و با خود فکر کرده‌اید که طلای تیفانی چیست؟ اما تیفانی در واقع یک برند طلاسازی است که جواهرات و زیورآلاتی از جنس طلا، نقره و الماس می‌سازد. برند تیفانی لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین برند در حوزه‌ی طلا سازی است که شهرت وی به جواهرات الماس نشان آن است.

 رنگهای صورتی، زرد، یاقوت، یاقوت کبود، فیروزه و عقیق پرکاربردترین رنگهای الماس این برند هستند. دفتر اصلی برند تیفانی در نیویورک قرار دارد. این برند جواهرات خود را در جعبه‌هایی آبی رنگ بسته بندی می‌کند. امروزه این برند توانسته در میان افراد سرشناس، خصوصاً افراد فعال در صنعت مد و پوشاک جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. در ادامه به بررسی کامل این برند می‌پردازیم.

تاریخچه برند تیفانی چیست؟

تا اینجا متوجه شدید که طلای تیفانی چیست؛ اما این برند کار خود را در سال 1837 آغاز کرد. چارلز لوئیس تیفانی به همراه دوست خود جان بی یانگ در یکی از محله‌های ثروتمند نشین نیویورک فروشگاه طلا و جواهرات خود را تاسیس کردند. به همین دلیل این برند در ابتدا با نام تیفانی اند یانگ مشهور بود اما رفته رفته فقط به نام تیفانی شناخته شد.

 این فروشگاه به سبب موقعیت مکانی‌اش خیلی زود توجه بانوان این مناطق را به خود جلب کرد و این برند کم کم رشد کرد و امروزه پس از دو قرن به‌عنوان جواهرساز اول دنیا شناخته می‌شود. این برند از زمان آغاز فعالیتش تاکنون که دو قرن گذشته، بیش از دویست نمایندگی فعال و بزرگ در سراسر جهان دارد. برند تیفانی طی سالهای اخیر بیش از 100 مدل انواع جواهرات و اکسسوری به بازار معرفی کرده است که برخی از آنها جزء ترند‌های دو سال اخیر قرار گرفتند.

شاید حالا که طرفدار برند تیفانی هستید، این نوشته نیز برای شما جالب باشد: فرق طلای خارجی و ایرانی چیست؟

تاریخچه برند طلای تیفانی چیست

محصولات برند تیفانی چیست؟

این برند لوکس طلا با تولید انواع متنوعی از اکسسوری توانسته هم مورد استقبال آقایان و هم بانوان قرار گیرد. برند تیفانی در تولید انواع محصولات خود سعی کرده تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد و همین تنوع این برند سبب شده طرفداران زیادی در تمام نقاط جهان پیدا کند. دسته بندی کلی محصولات این برند بدین ترتیب است:

  • گردنبند تیفانی
  • دستبند تیفانی
  • گوشواره تیفانی
  • انگشتر تیفانی
  • آویز تیفانی
  • دکمه سر دست تیفانی

در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم.

گردنبند تیفانی

حال که می‌دانید طلا تیفانی چیست، شاید بپرسید پرطرفدارترین محصول این برند چیست؟ گردنبندهای این برند یکی از پرطرفدارترین محصولات تیفانی است. گردنبندهای این برند در دو نوع کلی نگین‌دار و بدون نگین طراحی شدند که در بیش از هزار مدل متنوع طراحی شده است. گردنبندهای ساده ولی در عین حال شیک و باتلالو و درخشش چشمگیر، خیلی زود بین بانوان و آقایان سخت‌پسند جای خود را باز کردند.

گردنبند طلای تیفانی چیست

دستبند تیفانی

اگر بپرسید دومین محصول پرطرفدار طلای تیفانی چیست؟ بدون شک پاسخ دستبندهای آن است. دستبندهای تیفانی در دو نوع ساده و کلاسیک طراحی شدند که به‌راحتی قابلیت ست شدن با هر نوع استایل، بویژه استایل‌های کلاسیک را داراست. یکی از مشهورترین مدل‌های دستبند این برند، دستبندهای زنجیری و کاف هستند که از همان ابتدای عرضه، بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. حدود ششصد نوع دستنبد در کالکشن دستبند این برند وجود دارد.

دستبند طلای تیفانی چیست

گوشواره تیفانی

یکی از آیتم‌های جذاب در جواهرات برای بانوان، گوشواره است. برند تیفانی هم از این آیتم غافل نشده و با داشتن بیش از سیصد نوع گوشواره مختلف پاسخگوی هر سلیقه‌ای است. گوشواره‌های این برند در انواع مختلفی نظیر میخی، حلقه‌ای، مدرن و کلاسیک طراحی و تولید شده است.

گوشواره تیفانی چیست

انگشتر تیفانی

آیتم محبوب بعدی این برند، حلقه‌ها و انگشترهای تیفانی است. حلقه‌های زنجیری این برند که کاملاً دست‌ساز هستند به‌همراه دستبند‌های زنجیری آن، یک ست پرطرفدار تیفانی طی سالهای اخیر محسوب می‌شوند. غیر از این مدل، بیش از ششصد نوع انگشتر و حلقه توسط این برند طراحی شده که پاسخگوی تمام سلیقه‌ها هست. البته این برند فقط به رنگ زرد در جواهرات خود اکتفا نمی‌کند و زیورآلات با رنگ‌های سفید و رزگلد هم در این مجموعه وجود دارد. همین تنوع رنگ و مدل در این برند به افراد این امکان را می‌دهد که متناسب با هر استایلی، زیورآلات مناسبی را پیدا کرده و با تیپ خود ست کنند.

انگشتر تیفانی چیست

سایر اکسسوری‌های تیفانی

شاید از خود بپرسید مهم‌ترین اکسسوری ویژه آقایان طلای تیفانی چیست؟ برند تیفانی در تولید ملزومات و اکسسوری‌ها توجه ویژه‌ای به آقایان نشان داد؛ دکمه‌های سردست این برند امروزه بین آقایان بسیار پرطرفدار شده‌اند و یک آیتم محبوب بین بانوان برای هدیه دادن به‌شمار می‌رود. غیر از دکمه، آویزهای متنوعی هم توسط این برند طراحی شده که طرفداران خاص خود را دارد.

جمع بندی

دراین مقاله به این پرسش که طلای تیفانی چیست، پاسخی جامع دادیم. تیفانی در واقع یک برند لوکس طلا است که انواع گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر، آویز و دکمه سر دست تولید می‌کند. گردنبندهای این برند با بیش از هزار مدل متنوع، دستبندها با داشتن ششصد نوع مختلف، کالکشن گوشواره‌ها با سیصد نوع مختلف و انگشتر و حلقه‌های این برند هم بیش از ششصد نوع مختلف را در خود جای داده است؛ علاوه بر این محصولات این برند در رنگ‌های طلا ، سفید و رزگلد تولید می‌شوند و لذا توانسته پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشد. شهرت این برند به جواهرات الماس نشان آن است که الماس‌های آن در رنگهای صورتی، زرد، یاقوت، یاقوت کبود، فیروزه و عقیق است. برند تیفانی در ایران نمایندگی ندارد اما برای مشاهده طرح‌های مختلف این برند می‌توانید به سایت طلاین مراجعه کنید.

سوالات متداول:

مهم‌ترین اکسسوری‌های ویژه آقایان طلای تیفانی چیست؟

دکمه‌های سردست این برند، محبوب‌ترین اکسسوری ویژه آقایان این برند است.

برند تیفانی چه محصولاتی را در کالکشن خود دارد؟

گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره، آویز و دکمه سردست شش محصول این برند است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا